Το Go Brand αποτέλεσε ένα έργο το οποίο αφορούσε την προώθηση, υποστήριξη και βελτίωση του brand name κάποιων επιλεγμένων προϊόντων και υπηρεσιών στην διασυνοριακή περιοχή Ελλάδας – Κύπρου.
Κύριος στόχος αυτού το έργου ήταν η υποστήριξη πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων οι οποίες δραστηριοποιούνται στους τομείς τουρισμού, παραδοσιακών τοπικών προϊόντων και εστίασης, ώστε να:
• Αυξήσουν τις αγορές στις οποίες απευθύνονται και συνεπώς στην πελατεία τους τόσο σε ποσοτικούς όσο και σε ποιοτικούς όρους
• Να επιτύχουν οικονομίες κλίμακας
• Να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητά τους, ενσωματώνοντας και υιοθετώντας καινοτόμες πρακτικές μέσω δράσεων συμβουλευτικής και εξατομικευμένου coaching
Πηγή: ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΧΙΟΥ