Επισυνάπτεται το 1ο και 2ο ενημερωτικό δελτίο υλοποίησης του έργου Go_Brand («Δράσεις προώθησης, υποστήριξης και ενίσχυσης του brand name των επιλέξιμων προϊόντων ή / και υπηρεσιών της Ελλάδος και της Κύπρου στην διασυνοριακή περιοχή» ) του Προγράμματος συνεργασίας Interreg V-A Ελλάδα -Κύπρος 2014-2020.
Βασικός στόχος και επιδίωξη του έργου Go_ Brand είναι η προώθηση και ανάδειξη του brand name των προϊόντων που παράγουν οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις με σκοπό την ενσωμάτωση των τοπικών αυτών προϊόντων στο τοπικό τουριστικό προϊόν. Απώτερος στόχος είναι μέσα από το έργο Go_Brand να επιτευχθεί η αναβάθμιση και η ανανέωση των τοπικών προϊόντων στις αγορές του εξωτερικού.
Στην παρούσα φάση έχουν δημιουργηθεί δύο (2) ομάδες επιχειρήσεων – μελών μας που συμμετέχουν στα clusters : “Λικέρ Μαστίχα Χίου” και “Παραδοσιακά Τρόφιμα Χίου”.
Πηγή: ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΧΙΟΥ
Σχετικά Αρχεία: