Επισυνάπτεται το 3ο ενημερωτικό δελτίο υλοποίησης του έργου Go_Brand (Δράσεις προώθησης και ενίσχυσης του brand name των επιλέξιμων προϊόντων ή /και υπηρεσιών της Ελλάδας και της Κύπρου στη διασυνοριακή περιοχή) του Προγράμματος συνεργασίας Interreg V-A Ελλάδα -Κύπρος 2014-2020.
Βασικός στόχος και επιδίωξη του έργου Go_Brand είναι η προώθηση και ανάδειξη του του brand name των προϊόντων που παράγουν οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις με σκοπό την ενσωμάτωση των τοπικών αυτών προϊόντων στο τοπικό τουριστικό προϊόν. Απώτερος στόχος είναι μέσα από το έργο Go_Brand να επιτευχθεί η αναβάθμιση και η ανανέωση των τοπικών προϊόντων στις αγορές του εξωτερικού.
Πηγή: ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΧΙΟΥ
Σχετικά Αρχεία: